Afscheid (maar niet echt)

Na vijf jaar met veel plezier samen gewerkt te hebben met Marco en Har in Stichting Go 4 It, ga ik ermee stoppen. Ik kan het helaas niet meer combineren met mijn werk en als ik dan een uurtje vrij ben wil ik genieten van het rijden in Nummer 36 samen met Rob. We gaan in 2009 mee met Stichting Go 4 It naar Birmingham, dus we blijven elkaar tegen komen in Mini-land. Als webmaster geef ik het stokje door aan een enthousiaste jongeman uit Noord Holland. Hij meldde zichzelf via de web site en ik weet zeker dat de site echt top gaat worden. Wie het secretariaat op zich gaat nemen is nog niet bekend maar dat komt vast en zeker ook wel goed. Aan de deelnemers van Stichting Go 4 It, bedankt voor het lachen in de afgelopen vijf jaar en we komen elkaar zeker weer tegen. Har en Marco, jullie ook bedankt.

Met vriendelijke Mini-groeten,

Brenda Burgmeijer

1 reactie

afbeelding van admin