Go4It goes Ittervoort

Neen deze keer niet naar het IMM, maar naar het Limburgse, te weten Ittervoort/Puinesjöddersland, de thuishaven van de familie Van der Vondervoort. Wij waren nl. uitgenodigd voor de receptie ter ere van de benoeming van Prins Har I, Prinses Joke en niet te vergeten de jeugdprins Jesse I en jeugdprinses Pien, onder het motto: "Accu vol, drie dagen lol".

Dit verslagje ontving uw webmaster van Ruud Utermöhlen. Bedankt, Ruud!

Neen inderdaad, deze keer ook geen Mini's. Hoewel, het vervoer ernaar toe doe je ook niet op het Hollands vervoer bij uitstek - de velo - en zeker niet bij het weer van afgelopen zondag. Maar niet getreurd, want in het Limburgse zeggen ze altijd: "Is het nou feest of is het geen feest?" Hoewel het feestgedruis nog moest beginnen, was dit gebeuren alvast een voorproefje. Alleen jammer dat de Go4It-gangers beperkt bleven tot die van beneden de rivieren (het carnavalvolk). Dus allez mennekes, kom een keer achter die gebreide broek vandaan en stort u in het feestgedruis. Breng gerust oewen schoonmoeder mee. Na de felicitaties aan het prinselijk paar en de nodige pinten, want de BOB is ook niks (Ben Ontzettend Beroerd) zijn we weer huiswaarts gekeerd in afwachting van het Go4It naar de Milka-koeien.

Met de groeten uit het Dringersgat,

Ruud Utermöhlen