IMM tour 2010 van start op 15/5/2010

We zijn alweer enige tijd terug van de toer in Engeland, en daarna is de rust neergedaald op de website (we zullen spoedig foto's plaatsen van de Engeland toer). Maar die rust is maar schijn, want achter de schermen zijn Har en Marco alweer druk in de weer geweest. Evenals voorgaande jaren gaat Stichting Go 4 It weer een tourtocht richting de IMM organiseren, die in 2010 in Neumarkt in der Oberpfalz wordt gehouden. We hebben nog niet alle informatie, maar we willen jullie toch al deze samenvatting geven.
Op 15 Mei zullen we in het zuiden van het land verzamelen om op zondag 16 mei van start te gaan voor een zesdaagse tour door de mooiste gebieden van Duitsland. Natuurlijk krijgt iedereen weer een rallyschild en T-shirt.

Er wordt elke dag een rit gereden en er zal voldoende tijd zijn voor een relax-vakantie waarin bos, bergen, rivieren en vergezichten zich afwisselen. Elke dag zullen we een andere camping bezoeken waar we voldoende tijd hebben om de avond gezellig door te brengen.

Voor onderweg hebben we een nieuwe opzet bedacht met veel gezelligheid.

Op de laatste avond zal de “Deutsche Grill mit Wurst und Bier” niet ontbreken.

Voor onderweg zal het serviceteam weer paraat staan en meerijden met de onderdelen en trailer. Zo hoeft niemand een kilometer te missen en zal niemand hulpeloos achterblijven.

De kosten voor deze tour zijn vastgesteld op € 365,00 excl. inschrijfgeld IMM. Dit is op basis van 2 personen, 1 tent en de Mini.

Mocht je interesse hebben in overnachting in iets meer luxe (chalet/hotel), laat het ons dan even weten.

Het definitieve programma zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt. We doen ons best om dan ook een aanmeldformulier online te hebben. Hou dus de site in de gaten (een handige manier om geen update te missen is door gebruik te maken van de RSS-feed).

afbeelding van Martin

Door Martin op zo, 21/02/2010 - 20:42

Har

Hoeveel equipes hebben zich inmiddels aangemeld?

Ik heb op het MSCN-forum wel een aantal mensen gezien die meldden dat ze zich hadden ingeschreven maar ik heb geen idee hoeveel dat er nu inmiddels zijn. :)

afbeelding van har

Door har op zo, 21/02/2010 - 21:35

Hallo Martin,

Op dit moment zijn er 12 officieel aangemeldt. Op het forum heb ik al aangegeven dat de tijd om in te schrijven erg kort is dit jaar maar dat we toch onze inschrijvingen nog gaan binnen krijgen.
Naar aanleiding van de reactie's vorig jaar moeten er toch nog aanmeldingen volgen.
Bij de algemene jaarvergadering van de MSCN zijn we er niet (we zijn dan onderweg in Duitsland om de rit uit te zetten) maar neem aan dat als er vragen zijn ze ook bij jou of Eelke kunnen vragen. Er zullen toch meerdere mensen zijn die al enkele jaren met Stichting Go 4 It meegaan dus zou ik zeggen maak er een promotieteam van. ;) ;)

afbeelding van Martin

Door Martin op ma, 22/02/2010 - 15:22

Har

Heb je niet iets van een flyer of zo, dan kunnen Eelke en ik op de ALV flyeren voor je. :cheer:

Dit is geen grap, maar ik meen dit echt 8-)