Ontbijtservice

Tijdens het uitzetten van de rit hebben we bij alle campings geinformeerd of het mogelijk is om 's morgens voordat we vertrekken een ontbijtje te nuttigen in de kantine of restaurant. Hoewel dit niet overal mogelijk was hebben we op die plaatsen in een hotel gevraagd om daar aan het ontbijt bij te schuiven. Voor de deelnemers van vorige jaren niet helemaal onbekend. Tijdens de rit naar Polen hadden we deze service ook al geregeld. Toen is gebleken dat het wel erg makkelijk is om 's morgens de tent af te breken, alles in de mini te ruimen en vervolgens naar het ontbijt te gaan. Vervolgens kun je met een stevig ontbijt met koffie/thee op pad. Om het niet helemaal onoverzichtelijk te maken kun je kiezen voor de gehele week ontbijt en niet voor enkele dagen.

De kosten voor de ontbijtservice zijn € 42,50. Hiervoor heb je vanaf zondagochtend t/m vrijdag het ontbijt geregeld.

Voor deze ontbijtservice moet van te voren worden ingeschreven door een mail te versturen aan marco@stichting-go4it.nl en aan te geven met hoeveel personen jullie willen ontbijten. Maak vervolgens het bedrag á € 42,50 over op rekeningnummer 57.85.35.785 t.n.v. Marco Glavimans Go4It te Melick