Let op: inschrijvingsbevestiging ontvangen?

Als je inschrijft voor de Mini Birthday Tour, let dan op dat je een bevestiging krijgt. Er zijn inmiddels een aantal mensen die, afgezien van de standaard layout-elementen van de website, alleen een leeg scherm kregen te zien na het invullen van het inschrijfformulier. Is dat voor jou ook het geval, dan ben je niet ingeschreven.

Als de inschrijving goed is verwerkt, gebeuren er twee dingen. Allereerst krijg je op de site te zien "Bedankt voor uw inschrijving." Ten tweede krijg je een email in je mailbox met de ingevulde gegevens.

Is het mis gegaan (je hebt dus niet de melding "Bedankt voor uw inschrijving" gezien), dan zit er helaas niks anders op dan het formulier opnieuw in te vullen. Een tip hierbij is om in de diverse velden op "pijltje-omlaag" te drukken. Vaak heeft je browser de waardes, die je in hebt gevuld, onthouden. Selecteer met pijltje-omlaag de waarde en druk op enter om hem in te voegen.

Heb je alleen de mail met inschrijvingsgegevens niet ontvangen, maar wel de melding "Bedankt voor uw inschrijving" gezien, dan is er waarschijnlijk alleen iets mis gegaan met het bezorgen van de bevestigingsemail op het email-adres dat je bij je inschrijving hebt opgegeven, maar ben je wel ingeschreven. Stuur dan een email naar har@stichting-go4it.nl of eelke@stichting-go4it.nl, wij kunnen je dan de mail forwarden die wij van je inschrijving hebben gekregen. Ook als je niet zeker weet of het goed is gegaan, kun je ons mailen.

Vermoedelijk hangt het probleem samen met de zogenaamde sessie-timeout van de website; ziet de website een bepaalde tijd geen activiteit (dat wil zeggen, er worden geen pagina's binnen gehaald), dan wordt de sessie afgebroken en kunnen er dingen mis gaan als je toch weer iets doet (zoals een formulier insturen). Deze tijd was 15 minuten (een tijd waar je makkelijk bij in de buurt kunt komen door het invullen van een lang formulier), maar is nu verlengd tot 60 minuten, dus hopelijk komt dit niet meer voor.