Nieuwe locatie Southern Mini Days

De Southern Mini Days verhuizen van The Hop Farm naar een nieuwe locatie. Dit jaar vinden de SMD een week voor de IMM plaats en een aantal mensen die mee willen met Go4It hebben aangegeven ook de Southern Mini Days te willen bezoeken. Er is ook voorzien in een dagbezoek aan de SMD in het programma van de Mini Birthday Tour.

Jaren lang was de locatie, waar de SMD gehouden werden, The Hop Farm bij Tonbridge. Een paar dagen geleden is echter bekend gemaakt dat de organisatie dit jaar uitwijkt naar een andere locatie: Bewl Water, een stukje zuidelijker dan The Hop Farm. (De website van het evenement zelf is nog niet bijgewerkt, maar dit bericht is wel terug te vinden op het forum van de Southern Mini Owners Club, de organiserende club). Meer informatie over de locatie kun je vinden op de website van Bewl Water.

Gezien de geringe afstand tussen de oude en de nieuwe locatie heeft deze wijziging verder geen gevolgen voor de plannen van Go4It.