Inschrijven Hongarije 2012

De prijzen voor de tourrit zijn op basis van 1 tent, een Mini en het aantal personen dat je opgeeft.

De prijs is inclusief routeboek, rallyschild, T-shirts voor de betalende deelnemers, diner of vergelijkbaar op de laatste tourdag en de Hongaarse dag met uitleg over de tour, enkele weken voorafgaand aan de tour.

Het totaalbedrag van je inschrijving voor Go4It gaarne overmaken naar bankrekeningnummer 57.85.35.785 ABN AMRO te Maasbracht t.n.v. Marco Glavimans Go 4 It, onder vermelding van 'GoHoT jubileum tour'. Overschrijving van het verschuldigde bedrag vanuit het buitenland is mogelijk onder vermelding van: IBAN NL88ABNA0578535785 en BIC ABNANL2A

Deelname is pas gegarandeerd wanneer het verschuldigde bedrag binnen is op bovengenoemde rekening.

Ook dit jaar rijdt er een servicewagen mee voor de technische ondersteuning. Het is echter aan te raden om een aanvullende verzekering af te sluiten, bijv. lidmaatschap van de ANWB met Europa-dekking. Er bestaat zelfs de mogelijkheid om via de ANWB een vervangende auto te krijgen indien je Mini niet meer te repareren is en terug naar Nederland moet worden gebracht. Voor wat betreft onze servicewagen met trailer, deze rijdt mee om je defecte Mini weer op weg te helpen of mee te nemen naar de (volgende) camping of het IMM-terrein. De servicewagen heeft een beperkte voorraad met onderdelen bij zich om onderweg de eerste hulp te kunnen bieden.

Vergeet ook niet een reisverzekering en/of annuleringsverzekering af te sluiten zodat eventuele incidenten geen domper op je vakantie kunnen zijn.

Stichting GO 4 IT sluit iedere aansprakelijkheid, voor zowel directe als indirecte schade van welke aard dan ook, uit. De deelnemers vrijwaren Stichting GO 4 IT, uitzetter en organisatoren tegen eventuele aanspraken van derden.

Let Op: Het is niet langer mogelijk om via Go4It voor de IMM in te schrijven, doet dat direct op de website van de organisatie. Je kunt daar als deelnemende club Go4It opgeven, zodat je bij Go4It ingedeeld wordt op het terrein.

Ja, wij gaan mee met de GoHoT jubileum tour (Go4it Hongarije Tiende jubileum tour)

Persoon 1
Persoon 2
Adresgegevens
De Mini
Go4It
N.v.t.SMLXLXXLXXXL
Deelnemer 1
Deelnemer 2
Deelnemer 3
Deelnemer 4
Deelnemer 5
Deelnemer 6
Geef per betalende deelnemer een maat
,-
Tel de bedragen a.u.b. bij elkaar op en vermeld hier het totaalbedrag.