Winkel

Dit is de web winkel van stichting Go 4 It. Hier vindt je rally schildjes en T-shirts van de gereden ritten van de afgelopen jaren. Stuur een mail met je gegevens en wat je hebben wilt. De prijzen zijn exclusief verzendkosten, die komen nog voor jou rekening. Je ontvangt van ons dan een mail met de bankgegevens en wat je moet betalen. Na betaling sturen wij het op naar jou.

We kunnen je spullen natuurlijk ook meenemen naar een evenement.

Rally-schildje Go 4 DIT jaar 2006 (Polen) € 5,00

T-schirt van Go 4 DIT 2006 (Polen) € 10,00Helaas geen afbeeldingLanyards Blauw met wit internet adres en Go 4 It Logo € 2,50Helaas geen afbeeldingRally-schildje Go To Salou Tour 2005 € 5,00

Rally-schildje Mini Shakespeare On Broadway 2004 (Engeland) € 5,00

Rally-schildje Mini Italia Marathon 2003 € 5,00
Helaas geen afbeelding
Mini-schildje Go To Salou Tour 2005 € 1,50

Mini-schildje Mini Shakespeare On Broadway 2004 (Engeland)€ 1,50

DVD van de Go 4 DIT Tour naar Polen 2006 € 10,00. Voor € 12,00 sturen we hem naar je op.

DVD van de Go To Salou Tour Spanje 2005 en van het vertrek. De beelden zijn gemaakt door de Limburgse TV en er zit ook een mooie foto-CD bij. € 15,00

DVD van Mini Shakespeare On Broadway Engeland 2004 € 10,00

T-schirt van Go 4 DIT Tour jaar 2006 € 10,00Helaas geen afbeeldingT-schirt van Go To Salou Tour jaar 2005 € 10,00

Helaas geen afbeelding

T-schirt van Shakespeare Mini On Broadway jaar 2004 € 10,00Helaas geen afbeeldingT-shirt van Mini Italia Marathon jaar 2003 € 10,00

Er komen steeds nieuwe artikelen bij dus hou het in de gaten !!

Heb je een vraag? Mail ons!!!!