Go To Salou Tour

Van 26 mei t/m 3 juni 2005 organiseert Go 4 It de Go To Salou Tour. Geen rally of ander snelheidsevenement, maar een fraaie tourtocht langs mooie, smalle weggetjes die ons via België, Luxemburg, Frankrijk en zelfs Andorra naar Salou brengen.

Om je zoveel mogelijk te laten genieten van de omgeving, hebben we er geen puzzelrit van gemaakt, maar wordt er volgens het Bol/Pijl systeem gereden. Dit in combinatie met geheel ingetekende kaarten, zorgt ervoor dat deze route voor iedereen is te rijden. De ritten zijn ongeveer 200 á 300 km per dag met na enkele dagen een rustdag.

De route is uitgezet door de mooiste gebieden, o.a in Frankrijk zullen we via de Franse Ardennen, Jura, Rhone, Ardéche en Hérault in Aude aankomen. Hier maakten we ons op voor de klim over de Pyreneeën.

Ook dit jaar rijdt er een servicewagen met Theo en Arno als monteurs mee voor de technische ondersteuning. Het is echter aan te raden om een extra reisverzekering af te sluiten voor de Mini. Dit kan bijvoorbeeld door een Internationale reis en kredietbrief van de ANWB te nemen. Als je de uitgebreide plus-versie neemt, dan krijg je, indien de Mini niet meer te repareren is, een vervangende auto waardoor je zeker bent van deelname aan het IMM.

De prijzen voor de tourrit zijn op basis van 2 personen, 1 tent of chalet / mobilhome en je Mini. Rit is van donderdag 26 mei t/m vrijdag 3 juni 2005 (8 overnachtingen), incl. Routeboek, Rallyschild, T-shirt, BBQ, Technische ondersteuning en de Spaanse dag is weer in het mooie dorpje Made, 3 weken voor vertrek, we hebben  jullie daar op hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen.

Namens Stichting go 4 it.

Har, Marco en Brenda