De IMM in Zwitserland zit er weer op en veel deelnemers aan Go4It 2011 zullen inmiddels weer thuis zijn. Natuurlijk zijn we zoals altijd weer op zoek naar foto's. Stuur ze allemaal (bij voorkeur digitaal) naar eelke@stichting-go4it.nl zodat we ze op de website kunnen zetten. Een makkelijke manier om dit te doen is door gebruik te maken van een service als YouSendIt, waarmee je grote bestanden kunt "versturen"; voeg alle foto's samen in een archief-bestand (bijvoorbeeld Zip), en stuur ze met behulp van deze website. Je upload het bestand dan naar we website, en de website stuurt de ontvanger een linkje.

Daarnaast hebben we nu, op veler verzoek (of eigenlijk vaker verzoek/hint-hint-hint van ons aller Arvid) ook een Facebook-pagina. Het is allemaal nog een beetje nieuw en we willen voorkomen dat de website helemaal buiten spel gezet wordt, maar samen maken we daar vast iets moois van. Mogelijk kunnen we in de toekomst foto's van websites als Facebook en Flickr automatisch hier op de website verzamelen op de fotopagina, maar voor nu zal het nog even centraal moeten. Er is natuurlijk niets dat je tegenhoud om de foto's ook aan Flickr en/of Facebook toe te voegen.